نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

در کسوت دانشجویی

با سلام و تشکر از لطف همه دوستان 

اول از همه بگم که ناپیدا بودم چون توی خوابگاه نت نداریم و نت دانشگاه رو هم هنوز یوزرهامون رو فعال نکردن، من هم بالاخره از چند روز پیش که یکی از بچه ها طرح های همراه اول رو بهم گفت با موبایلم به اینترنت وصل میشم ولی طرح شبانشو گرفتم که اولش یعنی ۲۳ تا حدودهای ۰۰:۳۰ خیلی افتضاحه، حالا منتظرم هم اتاقی ها تشریف بیارن یه فکری برای اینترنت اتاف برداریم. 

بالاخره بعد مدتها در پشت میزهای دانشجویی نشستیم... اما با حسی متفاوت چون این بار خیلی از جاها حرفای استادا منو یاد حرفهای خودم به دانشجوهام میاندازه خیلی جاها مچ استادها برام بازه    

 

لطفا برید ادامه مطلب:   

 

 در راه: 

 

  

در راه (ابرها در فاصله نزدیکی از سطح کوه بودند): 

 

در پیاده‌رو کنار یه قبرستون:  

 

 رود گذرنده از میان شهر:  

 

 نمای کلاس به سمت شورlبیل:  

 

 همون نما در هنگام غروب خورشید: 

 

 

این هم نمایی از پنجره اتاقمون که در افق آلودگی هوا رو میشه دید:  

و سرانجام گل سرسبد عکس‌ها هم بخشی از دل و روده لپ‌تاپم وقتی دو ماه پیش بازش کرده بودم که بک‌لایت مانیتورش رو عوض کنم: 

 

 

مطالبی که در بالا بود و بعضی عکسها تشکیل دهنده پستی هستند که یک ماه پیش نوشته شده بود و در آرشیو مونده بود تا کامل بشه... حالا جالب اینه که بعد یک ماه دیشب به سرم زده این پست رو کامل کنم و دقیقا وقتی آخرین عکس رو میخواستم آپلود کنم نتم قطع شد!!! اینه که گذاشتیمش برا الان. 

هم اتاقی ها مدتهاست که اومدن و فکر خاصی هم برای نت نکردیم، من بسته‌های همراه اول رو استفاده میکنم (البته روزانشو) دوتاشون کرد هستند و یکی لر و یکی هم شیرازی و یه جای خالی هم داریم. البته این هم اتاقی‌ها دوتاشون که فقط یک روز هستند و یکیشون هم احتمالا اینجور خواهد شد. فعلا منمو ای کاکو شیرازیمون ایجوری دیگه.  

دانشگاهش از نظر امکانات جزو تعطیل‌ترین دانشگاه‌هاییه که دیدم. و واقعا در زمینه اینترنت که عجیب غریبند و فکر کنم مسئولینش اصلا درک درستی از اینترنت و دلیل وجودش ندارند. درس و برسها هم به سرعت دارن پیش میرن و در کنار درسها باید به فکر نمره زبان و کار تحقیقی هم باشم استاد راهنما هم نصفه نیمه مشخص شده ولی باید ببینیم ظرفیتش رو زیاد خواهند کرد که بتونه ما رو برداره یا نه. دوتا درسامون یکیش استاد باحالی داره اون یکی اما بدون مشکل نیست و امیدوارم آخر ترم نخواد رفتار عجیب غریبی از خودش بروز بده، متاسفانه برخوردش اصلا مناسب شان خودش و دانشجوهاش نیست.  

ولی از دانشگاهش که بگذریم مردمش واقعا آدمای خوبی هستند، آب و هواش هم ثبات نداره مثلا این چند روز آفتابی و عالیه در صورتی که چند روز قبلتر واقعا سرد بود. بازارهاشم حسابی رونق داره و البته قیمتهاشون عجیب غریبه و بعضی جاها حسابی گرونه ولی بعضی جاها متعادل‌تره. 

اینجور که فهمیدم اینجا محرمش پر رونقه و از یکی دو هفته پیش هفته‌خوانی هاشون رو شروع کردن، البته من دقیق نمیدونم چیه ولی از دوستم که همین چند قدم پایین‌تر تو مغازه باباشه و پتوفروشی دارن پرسیدم. 

 

خوب دیگه همتون رو به خدای بزرگ میسپارم، آهان در ضمن منم فکر کنم برا تاسوعا برم خونه... البته اگر با اون استاد خاصه گیر خاصی پیدا نکنیم

نظرات 6 + ارسال نظر
زویا جمعه 10 آبان 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

چه باحااال...شواربیل اسمش رو شنیدم اما نمیدونم چی چی هس و کجاس اصلا حقتونه باهاتون بد برخورد میکنه تا حساب کار دستتون بیاد با داشنجوها خوب برخورد کنید شما هم سوغاتی ما را از جاهای متعادل بخرید راضی به زحمت نیستیم از جای گرون خرید کنید


نه بابا این حرفا چی چیه، سوغاتیتون رو از جاهای نامتعادل میگیریم

مرد کوچک من جمعه 10 آبان 1392 ساعت 06:50 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلام استاد عزیز خودمون
به به بالاخره آپ کردین این همه دلیل آوردین برای ننوشتن اما خب اینا دلیل نمیشه که من به روتون نیارم
خب دیگه حالا بیشتر هم دانشجوها رو درک میکنید هم اساتید رو چون هرد دو تاشو تجربه کردین ولی آخه مگه میشه اینترنت دانشگاه اینقدر افتضاح باشه؟ پس محرم پیرو پیمونی در پیش دارین
ایشالا که برای تعطیلات میرین خونه فک میکنم بعد از این مدت طولانی حسابی هیجان دارین

سلام

اصلا اینترنتش یه وضعیه که نگو!
آره محرمش گویا پرشوره ولی من البته احتمالا شهرستان باشم.
آری تقریبا

پاییزی جمعه 10 آبان 1392 ساعت 11:45 ب.ظ

سلاااام. چه عجب از این ورا... میگفتی گاوی شتری گوسپندی مرغی مورچه ای چیزی میکشتیم بوخودا...

ولی خب. چون عذرت موجهه ما گذشت میکنیم

امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشی. مواظب خودت باش توو اون هوا مریض نشی.

سلااام
نه بابا خون ریزی چرا
اوه مرسی گذشت

ممنونم همچنبن شاد و پیروز باشی
هواش فعلا که خوبه

پرشکوه شنبه 11 آبان 1392 ساعت 08:24 ب.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

سلام می بینم که بعد از یک ماه از پیش نویس به انتشار در اومد این پست.
راستی عکسهای جالبی بود.

سلام
آره والا بالاخره آپ کردم

مرسی البته مثلا غروب خورشید از اون زاویه اصلا نشد و نور خورشید زیاد بود، متاسفانه موبایلها آدم رو گول میزنن و آدم دوربین حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای رو که باید حتما داشته باشه نمیگیره.

travis شنبه 18 آبان 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://teravis.wordpress.com/

سلام. آقا اونجا wi-max نیست؟ شاید باشه ها یه پرس و جو بکن، اگه اینو بگیری همه جا میتونی استفاده کنی

سلام عزیز
والا چرا هستش ولی راستیاتش زورم میاد فقط برا مودم ۲۴۰ تومن پول بدم که بعدا بدردم هم نمیخوره چون شهرمون وایمکس نداره.

لی لی شنبه 18 آبان 1392 ساعت 01:52 ب.ظ http://thithode.persianblog.ir

بابـــــــــــــــــــا خیلی تبریک
موفق باشید!

سلام دوست گرامی
شرمنده کردین ممنونم
وقتی توی این خونه متروکه دوستانی جدید مثل شما پا میذارن واقعا شرمنده میشم که اینقدر کم بهش سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد