نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

آخرین خبرها!!

آخرین خبرها حاکی از اینه که گویا خداوندگار عالمیان دیشب خط آخر (و قسمت سانسور شده) پست قبلی بنده رو خونده بود و تغییری در زندگی بنده ایجاد کرد و اون اینکه خوب یا بد بالاخره قله آزمون دکترا رو به سلامت فتح کردم و ترم آینده بجای استادی باید در لباس دانشجویی در کلاس درس حاضر بشم. تجربه‌ای جدید در شهری دور و سرد اما با مردمانی خوب 

نظرات 6 + ارسال نظر
پاییزی سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

اول: هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

و بعد، امروز که اخبار اعلام کرد نتیجه آزمون دکترا اعلام شده همه اش به فکرت بودم... و حالا این خبر عالی، کلـــــــــــــــــــــــی خوشحالم کرد... مبارکه و مبارکه...

پ.ن: آقای دکتر، مدیونی اگه فکر کنی به خاطر شیرینی ئی که وعده اش رو داده بودی خوشحالم ها

مررررررررررررسی
پ.ن.: هان؟ جان؟ من؟ قول؟ ولی باشه مشکلی نداره شومام اتفاقا یادت رفته شیرینی فوقت رو بدی

پرشکوه چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 12:12 ق.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

تبریک میگم انشاا... به سلامتی یعنی وقتی فهمیدم قبول شدید این قدر خوشحال شدم یادم رفت بگم شیرینی میخوام.

مراجعه شود به پاسخم به پاییزی شومام شیرینی دکتراتو آماده کن

آنیل چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

مبارکه!
کدوم شهر که سردم هست؟

ممنونم
اردبیــــــــــــــــــــــل

پاییزی شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

ای بابا، ای بابا، دیگه ارشد که شیرینی نداره... دکترا رو بگوووووووووووووو

اااااا خب منم میگم ای بابا دکتری که شیرینی نداره...
شیرینی در مقابل شیرینی

پرشکوه شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

من مشکلی ندارم شیرینی میدم

هیییییییییین باشه پس معامله سرگرفت

مرد کوچک من سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 09:39 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

هورااااااااااااااااا هوراااااااااااااااا
دست و جیغ
خوشحالم براتون تبریک میگم صمیمانه

مرسسسی ممنونم از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد