نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

اینجا همه چی درهمه

من الان نتم جیره بندیه  یعنی به عبارتی نتمان قراره ۱۱م شارژ بشه و  الان حجم خیلی کمی ازش مونده اینه که چون ترجیح میدم پول اضافی به حلق گشادشون نریزم خیلی کم وصل میشم تا مصرفی نداشته باشم.


میگم این سرویس وبلاگ بلاگ اسکای چند اشکال اساسی داره:

یکی اینکه لبخندکهاش با عبارات مرسوم یاهو تایپ نمیشه

دویوم اینکه باید آیکیو بخرج میدادن و حالا که پیکوفایل از خودشونه باید با این سرویس یکپارچش میکردن اونجوری خیلی کار راحت میشد.

سیوم هم که اساسی‌ترین مشکل من باهاشه اینه که سرویس وطنیه.

چهارمندش هم که مشکل پشتیبان گرفتن از محتویات وبلاگمونه که در همه سرویس‌های وطنی که من تست کردم متاسفانه این امکان نیست و اگر هم هست مثل بلاگفا به درد خودشون میخوره... (البته متاسفانه شاید بیشتر مقصر خودمونیم که یا به حقوقمون آگاهی نداریم یا میگیم بیخیال!!! در هر شکل از این سرویسها استفاده می‌کنیم، من خودم خیلی وقت گذاشتم که حتی موقتی هم از این سرویس استفاده نکنم ولی آخر کار راه حلم بلاگر و یا وردپرس شد که هردوتا هیلترن اونم چه هیلتری... )


گودر هم که به رحمت خدا رفت و دیگه استخوناش هم خاک شده... ولی واقعا گوگل میدونه در چه زمانی باید یه سرویس رو قطع کنه، یه صرفه‌جویی واقعا بزرگ برای خودش کرد و رقبای کوچیکتر رو هم درگیر بازار مصرف شده فیدها کرد. حالا یه خاطره از همون شبهای گودر خواهم نوشت تا مرگ گودر رو از زاویه دیگه‌ای هم به تصویر بکشم.


الان که مینویسم میبینم که هنوز با اینجا احساس غریبگی میکنم، من هرچی وبلاگ دارم وردپرسیه درنتیجه وبلاگ تو ذهنم فقط با اون شکلش تداعی میکنه و اینجوری یه جوراییه برام 


ها بنویسم هنوز آیا؟ 

لپ تاپم هم که مانیتورش تقریبا چند قدمیه مرگه  هرچند وقتی یه بار تصویرش کاملا تاریک میشه و فعلا تنها راه حلی که پیدا کردم اینه که چند ساعت لپ تاپ رو خاموش میکنم و دوباره درست میشه! البته ناگفته نماند که یه مانیتور اضافی هم دارم که به لپ تاپ وصلش کردم و دوتا مانیتوره هستم و هروقت مانیتور لپ تاپ از کار میوفته یک مانیتوره جهاد رو ادامه میدم  


سه‌شنبه‌ها از صبح تاااااااااا عصر کلاس دارم بعدش هفته پیش برا بچه‌ها کویز تعیین کرده بودم یهو یکیشون گفت استاد هفته دیگه ۲۱مه و تعطیله...‌ آی حال داد این خبر... اصلا یه وعضیییییییی 


پ.ن.۱: اگر چنانچه یادمان رفته است بگوییم بنا به نوشته قدیممان باید بگویم که بچه داداشمان که قرار است در آینده و احتمالا آذرماه متولد بشود دختر می‌باشد.

پ.ن.۲: جند وقت پیش این «خبر» رو خوندم و واقعا ناراحت کننده بود، گاهی خبرای از این دست آدم می‌شنوه و حتی گاهی اتفاقات کوچیکی برای خود آدم پیش میاد که تلنگریه که یادآوری میکنه که هر لحظه ممکنه هر انسانی حتی پدر یا مادر اشتباهاتی کنند که نتیجش سنگین باشه. اتفاقا همین دیروز همگی خونه ما افطار دعوت بودند خواهرم زودتر اومده بود که کمک مامان باشه و دامادجان و بچشون خواب بودن، شب که منتظرشونیم یهو میبینیم دامادجان تنها اومده  معلوم شد که فکر میکرده بچشون رو خواهرم آورده و وقتی از خواب بیدار شده با همین فکر لباس پوشیده و دیگه اتاق‌ها رو چک نکرده و اومده... حالا البته خوشبختانه هم درجا متوجه شدند و هم بچشون بچه نیست.


پ.ن.۳: خب فعلا برای افتتاح این خونه همیقدر بس است 

نظرات 6 + ارسال نظر
زویا چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

خونه جدید مباررررررررررک...شیرینی بده

خیلیییییییییییییییییی دوست داشتم شیرینی بدم چه فایده که سعادت یارمان نشد و ماه رمضونه ایشالله باز ماه رمضون دیگه تصمیم میگیرم دوباره شیرینی بدم

پرشکوه پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 02:18 ب.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

از آخر به اول:
پ.ن 3: خونه نو مبارک.
پ.ن 2: خب واقعا همین طوره گاهی ادم یه اشتباه می کنه که فکرش هم نمی کنه اینقدر عمیق باشه.
پ.ن1: به سلامتی سالم و صالح به دنیا بیاد.
1- اره چه حالی میده که ادم بفهمه تعطیله راستش من هیچ وقت ذوف زده نمیشم چون تقویم زباد نگاه می کنم
2- خب اون ایکون یک چشم خیلی جالب بود. ادم رو یاد اون وقتی لبتابتون مونیتورش می پره می اندازه.
3-بنویسید کم کم عادت می کنید به اینجا
4- خدا بیامرزدش گودر رو
5- راستش من هیچ وبلاگی فارسی ندیدم که به کمال چیزی که می خواستم رسیده باشه.

مرسی :)
آره واقعا بعضی اشتباهات خیلی راحت‌تر از اونکه آدم فکرشو بکنه اتفاق می‌افتند.
ممنونم.
۱- من همیشه از اتفاقات قمری بی‌‌خبرم و سورپرایز میشم، از جمله اومدن رمضون امسال :D
۲-‌ آری هرچند من وقتی اونو میگذاشتم از دیدگاه جهادی گذاشتمش :D
۳- آری شاید
۴- بیامرزااااد
۵- آره والا

زویا پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

هاااااااا اینجا خدایی قشنگتر از اونجاس هاااااااا...بعد اونجا رو من واسه این دوس داشتم که قالبت خیلی ناز بود و اسمش با کلاس خورده بود بالای وب!

بابا همه قشنگی در قالبه پس چطور میگی اینجا قشنگ‌تره ولی قالب اونجا رو دوست داری؟ مملکته داریم؟ :D

مرد کوچک من شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 07:22 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلام سلام قبول باشه
خونه نو مبارکه اون بار که اومده بودم کاملن تو شوک بود که بدون خداحافظی گذاشتین و رفتین
اینترنت که جیره بندیه, لپ تاپتون هم که قدیمی شده از تعطیلی که هم خوشحال میشین آخه این رسمشه استاد
آخی ایشالا دخترکوچولوی برادرتون قدمش خیر باشه
وای یعنی میشه که خونه رو چک نکنن؟ خوبه حالا زود متوجه شدن

سلام بر شما
مرسی قبول حق
ممنونم، نه بابا من اهل گذاشتن و رفتن نیستم :D
فعلا که اینجور رسم شده :D
مرسی مرسی

خوب مامانش که اینجا بوده و خب باباها رو هم که میشناسید :))

پرشکوه دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 09:47 ق.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

سلام
کوپن اینترنتون اعلام شد ولی قفل وبلاگنویستون حتی با کلید اومدن حسن کلید ساز هم باز نشد.

سلام
اییییییییی بابا بازم انفجار توقعات؟ توقعاتتون رو از این بیچاره کم کنید :D

پرشکوه سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 09:18 ب.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

خودش گفت کلید همه چیز رو داره! ما که نگفتیم.
بابا ازش توقع نداریم دیگه همین قدر مثل قبلیه داغون نکنه برامون کافیه.
حالا کلیدش به قفل وبلاگتون نمی خوره مثل اینکه نه مگه؟

والا :D
نه دیگه هنوز که تازه شروع کرده تست کردن کلیدها رو، هنوز درحال تسته ببینه کدومش به قفل وبلاگنویسی من میخورده :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد