نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

فیلم هندی بد یا خوب؟

تو این پست میخوام نظرمو در مورد فیلم هندی بگم و بگم چرا نظرم عوض شده و دیگه نمیگم فیلم هندی ارزش دیدن نداره...

  

البته اینها نظرات شخصیه خودمه و همینکه قبلا نظرم این بوده که فیلم هندی ارزش دیدن نداره هم فقط یه نظر شخصی بوده.


خب باید بگم اول از همه وقتی اینجا از فیلم یا سریال صحبت میکنم منظورم اون فیلم و سریالیه که توی کشور مربوطه و با طرز فکر خاص کارگردانش ساخته شده و نه فیلم و یا سریالی که توسط صدl و سیمـl اینقدر از سر و ته و وسط فیلم زدن که دیگه کلا یه چیز دیگه در اومده و دیگه اون فیلم خاص نیست!!


خب خلاصه کلامم اینه که ما آدما هر از چند گاهی باید (بعضی از انواع) فیلم هندی رو ببینیم چونکه پر هستند از طنز و مسخره بازی و پر هستند از رقص های شاد و مهمتر از همه پر هستند از رنگ های شاد...

گاهی باید از اون نقاب جدیی که به صورتمون زدیم بیایم بیرون و به نظرم فیلمهای هندی توی این مسیر قرار دارند...


طنزهاش میخندوندتون

رنگهای شادش پر از نشاطتون میکنه

و رقصهاش حالتون رو خوب میکنه


چند اسکرین شات از فیلم «بادی‌گارد» رو ببینید احتمالا با من موافق خواهید بود:









پس چرا گاهی فیلم هندی نبینیم؟! چون پر از اغراق های خیلی تابلو هستش؟ خب این دلیل هرچند قابل احترامه ولی میخوام بگم چرا عادت کردیم همیشه دنیا رو اینقدر جدی ببینیم؟ چرا بجای دیدن یه فیلم و لذت بردن ازش... به بعضی جلوه‌های ویژه ابتداییش گیر بدیم؟ البته اکثر فیلمهای هندی کمی خشونت هم داره که خب خودم از اینش خوشم نمیاد ولی به اونم میشه دقت نکرد و فقط جنبه‌های خوبشو گرفت


من به عنوان اولین فیلم دانلود «بادی‌گارد» رو پیشنهاد میدم که علاوه بر داستان عاشقانش اکثرا شاده! این جناب بادیگارد یه شباهتهایی با منم داره





نظرات 5 + ارسال نظر
khatkhati_haye_ziba جمعه 26 دی 1393 ساعت 11:35 ب.ظ http://almatavakolll.blogfa.com

سلام ! قیافتن شباهت داره یا ذاتن ؟‌
راستی عکسای رنگارنگ باحالی بودن !

+ فیلم هندی ها رو خیلی جدی میگیری :دی
به نظر من فرقی با سیرک ندارن !
راستی یه جواب طولانی در انتظارته !

قیافه که من هرچی تو آینه خودمو میبینم به نظرم خوش قیافه ترم... حالا دوستانی که منو دیدن میان تایید میکنن البته من بیشتر بازوهای نورنهای مغزیم شبیه بازوهای سلمان خانه

ظاهری سرد و خشک و باطنی برعکس ظاهر

خب هر چند وقتی آدم باید بره سیرک اگه نشد بجاش فیلم هندی ببینه
البته بعضی فیلم هندی ها هم هستن که استثنا خیلی خوبن مثلا اگر اسمشو قاطی نکرده باشم «شعله» یه فیلم عالی بود

من در زمینه خوندن پست طولانی شاید تنبل باشم اما در زمینه خوندن کامنت (بحث و گفتمان) اصلا کم نمیارم

khatkhati_haye_ziba شنبه 27 دی 1393 ساعت 05:23 ق.ظ http://almatavakolll.blogfa.com


هندی ها خیلی شبیه ایرانی ها هستند ! و ایرانی ها خیلی شبیه اسپانیایی ها !
+
فیلم هندی همه پسند هم داریم ... مثل زندگی پی ! (همون ببره که توی قایق با یه پسره هست و این حرفا .)
+
بازو نورون چی چی ؟؟؟؟؟؟ عجب اصطلاحاتی بلدی ... !

بله هندی ها خیلی به ما ایرانیها شبیهن... تناقضی که درموردشون برام جالبه اینه که همیشه توی فیلمهاشون ویژگیهای جامعه مرد سالار مثل مردانگی و غیرت و اینچیزها رو تبلیغ میکنند (که البته اینش هم شبیه ایرانیهاست) ولی از طرف مقابل در فرهنگشون زن پوششی نیمه برهنه داره.

بازو نورونی اشاره ای غیر مستقیم به باهوش بودن یه شخصی داشت که نخواستم ریا بشه از کلمه باهوش استفاده نکردم

khatkhati_haye_ziba شنبه 27 دی 1393 ساعت 03:02 ب.ظ http://almatavakolll.blogfa.com

یک انسان عزیز . من قبلن هم گفتم که تهمینه حدادی نیستم ولی تو باورت نشد.

آپدیت هستم ...
خواهش میکنم مانع حذف وبلاگ من بشوید .
(اطلاع رسانی)

خب من ریاضی میخونم و اگر بخوام رک باشم همین الانشم نمیگم ۱۰۰درصد باورم شده من فقط با اثبات ریاضی یه چیزی رو قبول میکنم و اگر اثبات ریاضی نباشه همیشه احتمال غلط بودن رو در نظر میگیرم...
پس ۹۹ درصد باور میکنم و ۱ درصد جا برای سورپرایز شدن باقی میگذارم

پرشکوه یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 06:56 ب.ظ

من هم موافقم با این نظرتون یادمه اون زمان که رو پایان نامه کار می کردم یه فیلم هندی داشتم رو لبتابم هر موقع می خواستیم خستگی در بکنیم فیلم رو میزاشتیم ده دقیقه ازش می دیدم کلی رنگ و شادی تو فیلم بود و کلی می خندیدیم. در این رابطه موافقم برای شاد کردن روح گاهی هم به چنین فیلمهای نیازه. متاسفانه بهشون توجه نداریم.

آره منم خیلی وقتها همین فیلمی که معرفی کردم قسمتهای رقصشو میذارم میبینم.

جمشید پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 06:59 ب.ظ

فیلمای هندی که در مورد هک و کامپیوتر و دانشگاه اینا هستن خیلی بهترن

خوش اومدین
متاسفانه این مدلی ندیدم یا حضور ذهن ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد