نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

عشق شوا

خب دوستان عزیز و گرامی کمی میخوام در مورد سینمای هند صحبت کنم اما گفتم قبلش یه پست دست گرمی داشته باشیم بد نیست اینه که یه ویدیوی رقص آپلود کردم از فیلم Jab Tak Hai Jaan با اسم Ishq Shava که اگر درست فهمیده باشم یعنی «عشق همه چیزه» (؟)


این کلیپ رقص قشنگ توسط دو نفر (شخصیت‌های اول منظورمه) اجرا شده: شاهرخ خان و کاترینا کیف بعد چون من جدیدا به سینمای هند گیر دادم در نتیجه جدیدا کاترینا کیف رو کشف کردم بعد از این آهنگ و رقصشم خوشم اومد... گفتم اینجا بگذارمش... بعدا میام میگم که چی میخوام بگم در مورد سینمای هند تا اونوقت میتونید این کلیپ رو از «اینجا» بگیرید

آهان دقت کنید که توی «یـ_ـوتیوب» ورژن به مراتب با کیفیتترش هست من اینجا ورژن ۲۴ مگابایتیشو گذاشتم و البته اگر بجای دانلود کردن مستقیم، آنلاین پخشش کنید با کیفیت تقریبا نصف مشاهدش خواهید کرد.


بد نیست اگر خوانندگان و ببینندگان گرامی نظرشون رو در مورد کلیپ و همچنین کلا در مورد سینمای هند بگن.

نظرات 2 + ارسال نظر
پرشکوه سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 11:26 ق.ظ

واقعیتش من سینما هند رو دوست ندارم چون غلو زیاد داره یکی یه مشت می خوره یه افکت تصادف تریلی با ماشین رو میزارن. تازگیها منظورم پنج شیش سال پیش چند تا فیلم هندی دیدم که ورژن امریکاییشون رو قبلا دیدم که بومی سازیش کرده بودن. برای همینه خیلی وقته سعی می کنم فیلم هندی تماشا نکنم چون غلوش خیلی زیاده.

خب درسته واقعا در زمینه جلوه های ویژه دیگه مسخرشو در میارن و منم که تا به حال سراغ فیلمهاشون نمیرفتم و بدم میومده به همین دلیل غیر واقعی بودن بوده.

اما من جدیدا به دیدگاه جدیدی رسیدم که در پست بعدی بهش اشاره خواهم کرد.

هیتلردیدی دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 02:47 ب.ظ http://هیتلردیدی//f

سلام من واقعان خوشممممممممم امددددددددد مرسی

سلام
خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد