نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

سیمین بهبهانی

یکی از معاصرانی که سروده‌هایش را بسیار دوست دارم

روزی که گذشت این بانوی خوش ذوق از میان ما رفت... روحش شاد



نظرات 1 + ارسال نظر
مرد کوچک من شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 02:10 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلاممممممممم شما خوبید؟
در عوض من با یه عالمه پست نخونده مواجه شدم
بترسید از روزی که موهای سفیدتون قابل شمارش نباشه و اون روز خیلی دور نیست!
درگذشت این بانوی فرهیخته بر جامعه علم و ادب تسلیت باد.
دعا کنید تابستون پاییز و ایضا زمستان هم خیلی زود بگذره
امسال شاید طاقت فرسا ترین تابستان عمرم رو تجربه کردم
باید بنویسم اما فعلا حوصله نوشتنم نیست.

سلاااام مرسی
فکر نمیکردم اینقدر آنلاین باشید
والا چی بگم برا من هم تابستون درگیری امتحان بود و هنوز یه امتحان اساسی و همه جانبه در اواسط پاییز در انتظارمونه و بعد هم تا اواسط زمستون باید کارهای مربوط به موضوع پایان نامه رو نهایی کنیم اینه که امسال برای من هم سالی سنگین بوده و در ادامش هم هست و زود گذشتنش ایده خوبیه
حق میدم بهتون گاهی اصلا حس نوشتن نیست حتی برای اونهایی که وبلاگهاشون رو زود زود و پربار بروزرسانی میکنند مثل شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد