نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

برف بدون شرح!









نظرات 5 + ارسال نظر
پرشکوه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 12:01 ق.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

وای عجب برفی یعنی الان دل من هم برف دلم خواست بعد اون یخبندان من رو یاد ارومیه انداخت و زمستونهاش وقتی صبح بیدار می شیدیم و قندیلها رو می دیدیم که از سقف اویزون بود.
راستی شب یلدات مبارک.

ممنونم

رویا پرداز یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام
خیلی قشنگ ادم میبینه سردش میشه.
کجاست اینجا؟
احتمالا شهریه که درس میخونید

سلام
بله دقیقا درست حدس زدی

زویا یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

خیییییییییییییلی بدی :-((((((((((((((
من الان دوس دارم تو عکس دوم غلت بزنم...بعد هی گاز گاز بزنمشون...بعد یه عجیج داشتم که این برفای تمیززز رو گوله گوله میکردم و فرو میکردم تو حلقش!! :-)))
عکس اخری رو هم دوس میدارم....جا داره بگم بسیار دوس میداریم با این آهنگ وبلاگتون هی قر قر قر بدهیم و زیر عکس اولی هی راه برویم برای عجیجمون!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خب پس خدا میدونسه که نباید تو شهرتون همچین برفی بیاد

رویا پرداز سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 05:28 ب.ظ http://honarmandanehaye-z.blogfa.com

سلام.
خیلی قشنگ.

سلام
مرسی

مرد کوچک من یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 07:59 ق.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

وای عجب برفی
با اینکه اینجا هم برف اومده اما برف طرفای شما یه چیز دیگست، انگار سردتره همین طور سفیدتر

آره دیگه طرف ماست دیگه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد