نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

سریع نوشت

سلام به دوستان گلم

من هفته‌ای که گذشت رو به مسافرت و ثبت‌نام گذروندم، از اونجایی که هنوز تشکیل کلاسها در هفته‌ای که در پیش رو داریم معلوم و مشخص نیست، نمی‌شد برگردم شهرستان و بجاش برگشتم تهران، و از اونجا که لپ تاپم هم فعلا خرابه و باید یه فکری یا برای اون و یا برای خرید لپ تاپ جدید بردارم فعلا دسترسیم به اینترنت نامنظمه.


پس با اجازه فعلا برم، به امید خدا سعی میکنم دفعه بعد مفصلتر بنویسم. اما تا اونوقت به خدا میسپارمتون 

نظرات 7 + ارسال نظر
پرشکوه جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 10:18 ب.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

سلام
تبریک میگم ثبت نام کردید امیدوارم یه روز اینج بنویسید دفاعتون بوده.
امیدوارم کارهاتون به روال بیفته.

سلام
مرسی ممنونم
ایشالله همچنین برای شما

پرشکوه یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 10:35 ق.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

سلام
سال تحصیلی جدید رو به شما تبریک میگم امسال پاییز شروع مجددی برای شماست امیدوار این شروع یکی از بهترین شروعهای باشه که تجربه کردید.
راستی نا پدید شدید ما شیرینی نخواستیم

ممنونم
نه نت نداشتم الان هم نت موبایلمه که چند روز وصل میشم

Travis دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 12:46 ب.ظ http://mytuxworld.wordpress.com/

salam
khoda kone in nazare biad :(
tabrik ke ghabool shodi :) fonte farsi nadaram, in faghat yek test ast bebinam miad nazar ya na!

سلام
مررسی
میگم کجااااااااااایی تو؟ من چند هفته پیش اومده بودم وبت یهو دیدم همون پست اون قدیماته دل نگرانت شدم، آخه آدم میگه تو کشور غریب چرا غیبش زده
الان که نت مسخره ای دارم یعنی اصلا ندارم فعلا با اینترنت موبایلمم!! ولی بعدا میام ببینم تو این ادرس جدیدت چه خبره

مرد کوچک من سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 09:17 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلاااااام
تبریک دو جانبه برای شروع سال تحصلی جدید هم در مقام استادی هم در کسوت دانشجویی
براتون ارزوی موفقیت دارم

سلام مرسی
البته امسال دیگه کسوت فقط دانشجوییه
همچنین شما هم موفق باشید

مرد کوچک من پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 10:33 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

باشد که هرچه زوذتر با خبرای خوب برگردین

سلااام
برگشنم اما کمی دیر!
خوبین؟ من یادم رفته بود که کوچولوتون امسال کلاس اولی میشه واقعا تبریک میگم ایشالله که به خوبی پله‌های ترقی رو طی کنه.

پاییزی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

میگم این دفعهء بعد هنوز نرسیده عایا؟؟؟

سلاااااام
چرا همون یه ماه پیش رسیده بود ولی دیگه تو بخش چک‌نویسها خاک میخورد دیگه دیدم شما اومدید و بخاطر گل روی مهسا خانوم و دیگر دوستانتان آپ کردید ما هم بخاطر گل روی شما و دیگر دوستانمان آپ کنیم.

پاییزی جمعه 10 آبان 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

بابا شرمنده فرمودبن که. مچکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد