نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

نانوشتهـ‌هایـ یکـ‌انسانـ

یکـ‌انسانـ و یکـ ذهنـ، گاهـ متفاوتـ و گاهیـ آشنا!

عید فطر...

عید فطر آمد و ما شاد گشتیم و جهانی هم شاد گشتند، عید رو به همه دوستان تبریک میگم، 


من که اصلا اول ماه رمضون باورم نمیشد اینقدر زود ماه رمضون شده باشه، باز ما با مامان بحث داشتیم که برات خوب نیست روزه گرفتن و اون هم همش انکار میکرد، ولی خب بالاخره به سلامتی این یک ماه گذشت.


پ.ن.: الان که فکرشو میکنم می‌بینم اصلا نوشتنم نمیاد یعنی اگر بهانه عید فطر نبود هیچ چیزی تو ذهنم برای نوشتن در اینجا نداشتم، نمیدونم مشکل کجاست! 


نظرات 5 + ارسال نظر
پرشکوه جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 02:58 ب.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

فکر کنم نوشته من ارسال نشد
عیدتون مبارک خوبه اخر ماه رمضون عید فطره بهانه ای برای نوشتن شد.
راستی این حسن کلید ساز داره تنفیذ و تحلیف انجام میده و کابین مشخص می کنه یادش رفته کلید وبلاگتون رو بهتون بده

سلام
بجز این کامنت برای من کامنت دیگه‌ای نیومده.
مرسی همچنین عید گذشته بر شما مبارک باشه.

:D دیگه امشب که کابینش بجز سه تا رای آوردن فکر کنم فرصت کنه تا شنبه کلید رو به دستم برسونه :D

پاییزی شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 12:02 ق.ظ

سلااااااااااااااام

میدونی چند وقته من هی از قسمتBookmarks toolbar چک میکنم که وبلاگت آپ شده یا نه؟ و همه اش میگفتم آخه چی شده که نیستی... نگو آدرست عوض شده. دیگه امشب گفتم به جای فقط چک کردن یه سر بیام توو بلاگت که بپرسم کجایی که دیدم ای بابا، رفتی بلاگ اسکای... آخه یه خبر نباید میدادی؟؟؟ دهههههه

اینجا هم که شکلک هاش فاجعه اند...

حالا از این حرفها بگذریم... عیدت مبارک... منم امسال اصلاً متوجه نشدم ماه رمضون کی اومد و کی رفت... یه جورایی نسبت به این چیزها بی تفاوت شدم...

سلاااااااااام
Bookmarks toolbar؟ ببینم بانو اگر افتخاری لینکدونی برات بسازم قبول داری؟ آخه این بوکمارک تولبار که نمیدونم دقیقا منظورت چیه برای اونکاری که تو میخواستی ساخته نشده و بهترش همین استفاده از ریدرها یا یک لینکدونی پویاست.

البته خوبه این تجربه‌ای میشه که همیشه از این به بعد بیای تو وبلاگم :D

من خبر ندادم؟ والا خبر دادم توضیح هم دادم برات که شاید این آدرس باز نشه فلان آدرس رو بزن و از این حرفا! کامنت خصوصی فرستادم شاید هم بلاگفا قاط زده به دستت نرسیده :|

مرسی عید گذشته بر تو هم مبارک باشه

مرد کوچک من چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 04:40 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلام
درسته واقعا خیلی زود تموم شد باورش سخته
مامانا همیشه تو کار خودشون سیر میکنن به من و شما کار ندارن
عید گذشته تون هم مبارک

سلام
والا حرفهای شما یه ذره ایهام داره :D
ماه رمضون به نظر من زود اومد ولی دیر تموم شد :D

آری واقعا مامانن دیگه، امیدوارم در اینده شما به حرف سپهر گوش میداده باشید :D

مرسی و همچنین عید گذشته بر شما مبارک باشه.

پاییزی شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 02:07 ق.ظ

عه! والله هیچ کامنت خصوصی ئی ازت نداشتم. هیچـــــــــی...

این Bookmarks toolbar هم که گفتم خیلی خوفه... RSS وبلاگها رو میگیره و subscribe میکنه و بعد آپ همه رو نشون میده. مگه اینکه وبلاگی حذف شده باشه یا تغییر آدرس داده باشه... اون موقعی که همه دنبال گودری بودند من با همین روش ساده کارم راه می افتاد. به همین سادگی و خوشمزگی

خوب پس تخصیر بلاگفااا بوده

همون قسمت Latest Headlines رو میگی توی فایرفاکس؟
خب این راهی که گفتی همون راهیه که لینکدونی گودری انجام میده ولی تحت وب و توی وبلاگه و اونی که تو میگی نرم‌افزاریه و خب اون نرم‌افزار خاص دم دستت نباشه کارت سخت میشه! :)

پاییزی دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

اوهوم تخصیر بلاگفای بیـــــــــــب بوده

ببین تقریباً همینه که میگی. توی نوار ابزار موزیلا یا همون فایر فاکس یه بخشی هست به اسم bookmarks... توی اکسپلورر هم هست البته... بعد یه بخشی داره به اسم subscribe to this page که از این راه RSS وبلاگها رو سیو میکنه و وقتی روی آدرسها مکث میکنی سریع آپهاشون رو نشون میده... آره کارش شبیه همون گودری شماست. و درسته، اشکالش اینه که فقط روی کامپیوتری که باهاش این آدرسها رو سیو کردی عمل میکنه.

مرسی بخاطر توضیحاتت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد